Biuro administratorius

  • Visa darbo diena
  • Vilnius

Apie Novus Asset Management

Esame viena didžiausių Lietuvoje alternatyvaus turto valdymo bendrovių. Daugiau nei 13 metų padedame savo klientams kurti ilgalaikę vertę ir auginti sukauptą kapitalą. Bendradarbiavimas, nuoseklusmas ir motyvacija veikti yra pagrindiniai aspektai, kurie svarbūs kiekvienam Novus komandos nariui. Mus visus vienija polėkis ir veržlumas, todėl nuolatos ieškome panašių ambicingų asmenybių, kurias motyvuoja dinamiška aplinka ir galimybės.

Atsakomybės

  • Dirbsite tiesiogiai su įmonės CEO ir vadovų komanda;
  • Būsite atsakinga (-as) už biuro priežiūrą – reikalingų paslaugų ir prekių, org.technikos užsakymą, bendravimą su paslaugų tiekėjais;
  • Rūpinsitės įmonės dokumentų valdymo operacijomis bei tobulinsite jas;
  • Asistuositevadovams įvairiais organizaciniais klausimais, spręsite iškilusias problemas;
  • Ruošite su personalo skyriaus veikla susijusius dokumentus;
  • Dalyvausite kompanijos renginių planavime, organizavime ir įgyvendinime.

Ko tikimės mes?

  • Analitinio mąstymo, kruopštumo, atsakingumo ir komunikabilumo;
  • 2 m. patirties klientų aptarnavime ar panašioje administracinėje pozicijoje;
  • Gero anglų kalbos išmanymo;
  • Dokumentacijos valdymo ir raštvedybos išmanymo;
  • Aukštasis išsilavinimas būtų privalumas.

Ką mes siūlome?

  • Puikią darbinę atmosferą ofise centrinėje Vilniaus dalyje;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Lankstų požiūrį į darbą iš namų, esant poreikiui;
  • Draugišką kolektyvą ir pozityvią darbo aplinką.

Mėnesinis bruto alygis

€ 2200-2800

Aplikuoti

Norėdami aplikuoti į poziciją atsiųskite mums laišką paspaudę nuorodą žemiau kuriame nurodykite savo patirtį, pridėkite savo CV informaciją bei kitą reikalingą informaciją, susijusią su šia pareigybe.