Biuro administratorius

  • Visa darbo diena
  • Vilnius

Apie Novus Asset Management

Esame viena didžiausių Lietuvoje alternatyvaus turto valdymo bendrovių. Daugiau nei 13 metų padedame savo klientams kurti ilgalaikę vertę ir auginti sukauptą kapitalą. Bendradarbiavimas, nuoseklumas ir motyvacija veikti yra pagrindiniai aspektai, kurie svarbūs kiekvienam Novus komandos nariui. Mus visus vienija polėkis ir veržlumas, todėl nuolatos ieškome panašių ambicingų asmenybių, kurias motyvuoja dinamiška aplinka ir galimybės.

Atsakomybės

  • Tiesioginis darbas su įmonės CEO ir vadovų komanda;
  • Biuro priežiūra – reikalingų paslaugų ir prekių, organizavimas, technikos užsakymas, bendravimas su paslaugų tiekėjais;
  • Įmonės dokumentų valdymas, procesų priežiūra ir jų tobulinimas;
  • Asistavimas vadovams įvairiais organizaciniais klausimais, iškilusių problemų sprendimas;
  • Su personalo skyriaus veikla susijusių dokumentų ruošimas;
  • Dalyvavimas kompanijos renginių planavime, organizavime ir įgyvendinime.

Ko tikimės mes?

  • Analitinio mąstymo, kruopštumo, atsakingumo ir komunikabilumo;
  • Minimalios dviejų metų patirties klientų aptarnavime ar panašioje administracinėje pozicijoje;
  • Gerų lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių;
  • Dokumentacijos valdymo ir raštvedybos išmanymo;
  • Aukštasis išsilavinimas būtų privalumas.

Ką mes siūlome?

  • Puikią darbinę atmosferą ofise centrinėje Vilniaus dalyje;
  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Draugišką kolektyvą ir pozityvią darbo aplinką;
  • Šventes ir kitus renginius įmonės darbuotojams.

Mėnesinis bruto alygis

€ 1800 -2400

Aplikuoti

Norėdami aplikuoti į poziciją atsiųskite mums savo CV bei kitą reikalingą informaciją, susijusią su pareigybe.